Početkom ove sedmice Fudbalski klub Željezničar je započeo projekat renoviranja Stadiona Grbavica koji će do 28. februara i prve utakmice proljetnog dijela BH Telecom Premijer lige BiH u kojoj će Plavi dočekati ekipu Širokog Brijega, dobiti novo ruho.
– Budući da se u narednim godinama planira realizovati projekat izgradnje potpuno novog Stadiona Grbavica, nije moguće, a niti ekonomski isplativo, ulagati u velike infrastrukturne projekte na Stadionu. Međutim, uz određena minimalna ulaganja, moguće je poboljšati uslove za sve naše simpatizere i navijače tokom posjete i boravka na našim domaćim utakmica, rekao je u uvodu član Upravnog odbora FK Željezničar, Almir Hadžiosmanović, koji je zadužen za implementaciju projekta.
Projekat renoviranja uključuje sanaciju mokrih čvorova na južnoj, zapadnoj i sjevernoj tribini, postavljanje krova na zapadnoj tribini, zamjenu polomljenih stolica na južnoj i sjevernoj tribini, potpunu rekonstrukciju novinarskih loža, kupovinu novog LED displeja koji će zamijeniti postojeći semafor te brendiranje Stadiona. Poštujući sve zakonske legislative, Klub je za potrebe organizacije noćnih utakmica obezbijedio i potrebni agregat dok će s ciljem zadovoljavanja svih želja i potreba simpatizera i navijača FK Željezničar, na platou kod ulaza na južnu tribinu biti postavljen kiosk za prodaju grickalica, sokova i rekvizita.
– Analizirali smo trenutno stanje na Stadionu i definisali nekoliko ključnih mjesta na kojima su radovi zaista bili potrebni. Razgovorima sa sponzorima, donatorima i poslovnim partnerima, upotpunili smo finansijsku konstrukciju projekta i već sad imamo projekciju da će nam se kompletna investicija u potpunosti isplatiti u roku od dvije godine, naveo je menadžer pravnih i administrativnih poslova FK Željezničar, Amer Duvnjak, te dodao da ukupna vrijednost projekta iznosi 94.355,83 KM.
– Imamo obavezu da naše navijače i simpatizere na Grbavici ugostimo na najbolji mogući način, a ovim projektom želimo poslati poruku porodicama, jer upravo porodične dolaske na naše utakmice želimo vratiti, istakao je Duvnjak te naglasio renoviranje deset toaleta na čitavom Stadionu od čega će četiri biti posebno odvojena za žene.
Da i navijači imaju veliku zaslugu u realizaciji ovog projekta naglasio je komercijalni menadžer Kluba, Mak Dorić, koji je istakao da se jedan dio projekta direktno finansira od novca članova Kluba.
– FK Željezničar je u 2015. godini od projekta članskih kartica imao prihod od 45.680 KM. Članovi FK Željezničar, navijači i sportska javnost će transparentno biti obaviješteni o utrošku sredstava i biće ponuđeni podaci o utrošku svake konvertibilne marke prikupljene od članarina. Ovom prilikom također želimo sa našim članovima i navijačima ponosno podijeliti informaciju da će kompanija Adriatic Group na temelju sponzorskog ugovora, finansirati kupovinu novog LED displeja koji će zamijeniti postojeći semafor, rekao je Dorić.
– Klub je već obezbijedio sredstva za postavljanje krova na Zapadnu tribinu, ali ovim putem pozivamo navijače, prijatelje i poslovne partnere da kupovinom polusezonske ulaznice za ovu tribinu budu dio ovog projektu. Pred prvu utakmicu proljetnog dijela BH Telecom Premijer lige BiH sa Širokim Brijegom ćemo također objaviti rezultate akcije, naveo je Dorić te napomenuo da je cijena polusezonske ulaznice za zapadnu tribinu iznosi 120 KM, a za članove Kluba 100 KM.
FK Željezničar se ovom prilikom posebno zahvaljuje svim partnerima koji direktno pomažu realizaciju ovog projekta, a to su Ambasada Kraljevine Norveške u BiH, Bekto Precisa, Penny plus, Energoinvest Sue dd Sarajevo, Unigradnja, Krivaja metali d.o.o. Zavidovići, Hidroinvest d.o.o., Adriatic Group i GONG.