FK Željezničar će postati prvi balkanski fudbalski klub koji sklapa partnerstvo sa SEYU-om, inovativnim rješenjem dizajniranim za povećanje angažmana Željinih navijača koristeći postojeće LED reklame na stadionu i nastavi svojim putem prihvaćanja i inkorporiranja sportsko-tehnoloških solucija kojima su već krenuli mnogi nogometni divovi. Partnerstvo je zamišljeno da dramatično poveća angažman navijača i stvari nove izvore prihoda za Klub.

Predsjednik FK Željezničar, Samir Cerić, kaže:

– FK Željezničar nije samo najuspješniji bh. fudbalski klub svih vremena i jedan od najstarijih klubova s područja bivše Jugoslavije; to je institucija i način života. Njegova baza navijača koja premašuje nekoliko stotina hiljada daje Klubu globalni imidž i zaslužuje inovacije u najboljem smislu riječi. Budući da smo prvi pokrenuli još jedno sportsko-tehnološko rješenje putem SEYU-a, namjera nam je da dovedemo naš Klub u vrlo jaku finansijsku poziciju kao inovatori u regiji po tom pitanju kako bi postali prepoznati što se tiče tehnoloških inovacija. SEYU nudi ogromne pogodnosti za FK Željezničar, uključujući stvaranje dodatnih prihoda na već prodanim komercijalnim površinama izravnom komercijalizacijom baze navijača, širenjem marketinškog portfelja koji se nudi sponzorisanju marki, uključivanjem navijača u stvarnom vremenu i isporukom visoko angažiranih, moderiranih, brendiranih, sadržaja koji generiraju navijači na društvenim mrežama. Ovaj novi pristup stavlja nas u snažnu poziciju da globaliziramo i komercijaliziramo imidž Kluba širom svijeta i pružimo našim navijačima više jer to zaslužuju, ali također i našim sponzorima i partnerima. Jedna od mojih ambicija bila je i pozitivno mobilisati jaku bh. dijasporu širom svijeta (posebno u SAD-u, Skandinaviji, Njemačkoj i Australiji), a ova nova tehnološka platforma omogućit će nam to “dovođenje” naše globalne baze navijača na našu Grbavicu, rekao je Samir Cerić.

SEYU-ova platforma koristit će postojeću informatičku infrastrukturu Kluba, poput perimetralnih LED reklama, pa FK Željezničar neće trebati ulagati u hardver kada je SEYU u pitanju, a sistem i infrastruktura se mogu postaviti u roku od 48 sati prije svake domaće utakmice. Seyu također može voditi marketinške kampanje lojalnosti ili izravnu prodaju VIP doživljaja fotografija navijača za Klub.

Tom Vechy Vecsernyes, suosnivač i izvršni direktor kompanije Seyu, kaže:

– Kad sam prvi put razgovarao sa Samirom Cerićem, brzo sam shvatio da razgovaram s vizionarom koji je razumio tehnologiju 21. stoljeća u sportskoj industriji i želio ju je unijeti u svoj klub i pozicionirati ga kao regionalnog lidera što se inovativnih tehnologija tiče. Iza Cerića i FK Željezničar stoji sjajan tim i vrlo smo ponosni što smo dio njihove vizije. Ova saradnja s najuspješnijim bh. fudbalskim klubom i jednim od najstarijih na Balkanu postavlja važnu prekretnicu za Seyu da poveća svoju prisutnost u onom dijelu svijeta u kojem je fudbal više od sporta, to je način života i navijači su nevjerojatno strastveni.

Seyu je nedavno nagrađen kao jedan od najperspektivnijih petnaest novoosnovanih kompanija u Mađarskoj (u svim sektorima), koji samostalno predstavlja industriju sportske tehnologije. Radeći s klubovima poput CD-a Leganés, Real Sociedad, Real Valladolid ili brandovima poput Vodafone UK (ESA Award 2021 Top 3), Mercedes-Benz je već dobio priliku da start-up pokaže snagu svog rješenja na utakmici španjolske reprezentacije protiv Kosova, 2021. Seyu je postao jedno od rješenja broj jedan koje pomaže klubovima ne samo da dodatno animiraju svoju globalnu bazu navijača u dane utakmica, već i da pronađu novi, održivi izvor prihoda u finansijski izazovnom razdoblju kao rezultat pandemije.

– Ulazak na balkansko tržište dolazi kao dio naše brze ekspanzije u globalnom fudbalu. Imamo veliku potražnju za Seyuom na brojnim tržištima poput Španjolske, Italije, Nizozemske, Grčke, Poljske, Njemačke i SAD-a, klubovima koji nam se također obraćaju u košarci, rukometu i ragbiju. Prije pandemije imali smo nebrojene razgovore s klubovima širom Europe, međutim provedba digitalnog rješenja nekako je uvijek završila na dnu prioriteta vlasnika klubova. Suprotno tome, kriza je doista naučila da pronalazi načine kako olakšati njihovu ovisnost o konvencionalnim kanalima prihoda, a danas su klubovi puno otvoreniji za digitalna rješenja poput našeg. Zaista mi se sviđa pristup FK Željezničar sto se tiče mogućih budućih izazova, kazao je Tom.

Samir Cerić, predsjedavajući FK Željezničar, također dodaje:

– Sastanak s Tomom Vechyjem Vecsernyesom bio je važna prekretnica za mene kao novog predsjednika ovog velikog giganta bh. fudbala. Jako sam radostan što pokrećemo partnerstvo sa Seyu i jako se radujem nastavku odnosa s njim i njegovim timom u narednim sedmicama i mjesecima. Vjerujem da će naći adekvatne načine kako FK Željezničar jos bolje umrežiti s našom dijasporom i omogućiti tim navijačima da se na zabavan i uzbudljiv novi način povežu sa svojim toliko voljenim klubom.

Seyu je rješenje za animiranje navijača u stvarno/realnom vremenu, rješenje za dijeljenje fotografija koje nositeljima prava omogućuje prikupljanje podataka o navijačima, ostvarivanje novih prihoda za klub i momentalnu distribuciju zanimljivog sadržaja koji generiraju korisnici na svojim postojećim digitalnim platformama, uključujući LED reklame i društvene mreže. Zahvaljujući Seyuu, ljubitelji sporta širom svijeta, sada mogu fotografisati, dodavati im osobne poruke i objavljivati ih u stvarnom vremenu na LED reklama na stadionima svojih omiljenih timova. Na ovaj način ljubitelji na globalnoj razini mogu na jedinstven način navijati za svoje voljene sportske klubove. Seyuova misija je usrećiti milione navijača koji ne mogu prisustvovati utakmicama svojih omiljenih klubova. Seyu vjeruje da pobjede sportaša pružajući priliku svojim navijačima sirom svijeta putem kojih mogu aktivno postati dijelom svojih omiljenih momčadi ne samo da poboljšavaju njihovo iskustvo utakmice, već im stvaraju trajne uspomene, vezane uz sportski događaj.

Zeljeznicar Seyu Promo 16 9 Blank 15042021

Foto: