PRIME Communications, agencija za odnose s javnošću i marketing, napravila je analizu kako fudbalski klubovi Premijer lige BiH koriste Internet i društvene mreže. FK Željezničar je dobio najbolje ocjene za online prezentaciju.

Online nastup Željezničara ocijenjen je kao najkompletniji, najbolje osmišljen i dobio je najbolju ocjenu od svih klubova u Premijer ligi BiH. Pored zvanične internet stranice, FK Željezničar u online komunikaciju koristi i društvene mreže Facebook i Twitter, jedini je klub u BiH koji ima otvoren profil na Instagramu, najvećoj svjetskoj mreži za razmjenu fotografija, dok se na YouTube kanalu svakodnevno prikazuje popularni Željo TV.

Kompletnu analizu možete pročitati na ovome linku.

Podsjećamo, FK Željezničar je prvi klub u Bosni i Hercegovini koji je pokrenuo akciju zaštite svog imena na internetu i društvenim mrežama. Nakon pokretanja zvanične Facebook stranice u septembru 2012. godine sprovedena je akcija zaštite imena i suzbijanja lažnog predstavljanja i neovlaštenog korištenja imena FK Željezničar na društvenim mrežama. Većina lažnih Facebook stranica i profila je ugašena.

Facebook: facebook.com/fudbalski.klub.zeljeznicar.sarajevo
Twitter: twitter.com/fkzeljeznicar
Instagram: instagram/fkzeljeznicar
YouTube: youtube.com/user/fkzeljeznicartv