FK Željezničar i Homefans sklapaju partnerstvo kako bi fudbalskim navijačima širom svijeta dočarali draži i doživljaj derbija na Grbavici.
FK Željezničar zaključio je još jedno sportsko-tehnološko partnerstvo, a riječ je o inovativnoj kompaniji Homefans koja će pokrenuti virtuelne turneje derbi utakmica FK Željezničar, ciljana za međunarodnu publiku prevashodno iz Zapadne i Sjeverne Evrope kao i SAD-a.
FK Željezničar najavljuje novo partnerstvo s Homefans, koji nudi više od 350 doživljaja predvođenih lokalnim partnerskim invididuama i organizacijama, uključujući i partnerstva sa profesionalnim sportskim klubovima rasprostranjenim na četiri kontinenta. Njihova najnovija partnerstva uključuju jednog od najstarijih historijskih fudbalskih klubova Argentine sa sjedištem u glavnom gradu, Buenos Airesu, Argentinos Juniors, klubu u kojem je Diego Maradona započeo svoju fudbalsku karijeru, kao i PAOK FC, jednim od najuzbudljivijih klubova i brendova grčkog fudbala, koji se također smatra kao jedan od najistaknutijih fudbalskih klubova u Grčkoj.
Ovo partnerstvo omogućit će objema stranama da dodatno prodube svoje napore na saradnji oko virtualnih turneja, kao i jedinstvenih doživljaja iz stvarnog života. Jednako tako, cilj mu je promoviranje brenda FK Željezničar međunarodnoj publici, šireći domet bogate bh. fudbalske kulture i uživo doživljaja kako vezanih za utakmice našeg Kluba, tako i za bh. kulturu i naše gostoprimstvo.
Samir Cerić, predsjednik FK Željezničar kaže:
– Jako sam uzbuđen što pokrećem još jedno partnerstvo za naš klub s Homefansima, a to je jedinstveni model na tržištu, gdje strastveni navijači organizuju jedinstvene sportske turneje u svojim rodnim gradovima, koje će se pokrenuti kao dio ovog partnerstva i omogućit će našim navijačima koji će neke od velikih derbija prikazati međunarodnoj publici, u početku virtualno, a nakon što se ograničenja pandemije povuku, i u stvarnom životu. Ovo će zasigurno najbolje promovisati našu strast prema fudbalu, kao i našu kulturu i gostoprimstvo milionima širom svijeta, a pojedincima i organizacijama omoguciti dodatni izvor prihoda i zaradu. Fudbal je više od sporta u BiH i u FK Željezničaru. To je način življenja i nešto što je duboko ukorijenjeno u našoj kulturi, od samog rođenja.
FK Željezničar će pružit partnerima iz Homefansaa ekskluzivni pristup svom stadionu i doživljajima na utakmicama, pogotovo velikim derbijima tipa najvećeg gradskog derbija protiv FK Sarajevo, i omogućavajući ljubiteljima fudbala dodatnu priliku da se približe klubu više nego ikada prije. Kao posljedica pandemije, Homefans pokreću seriju inovativnih doživljaja virtualnog stadiona koji navijači mogu doživjeti iz udobnosti svojih domova – Homefans LIVE. Temeljni koncept, “Iskustvo navijača od 360 stupnjeva” otvara velike mogućnosti međunarodne javnosti da sazna više o klubu, njegovoj historiji, tradiciji i brendu, a također i stvara opipljive veze s klubom putem prodaje artikala iz Shopa.
Daniel Velasquez, suosnivač i generalni direktor kompanije Homefans, kaže:
– Iz mog početnog razgovora sa predsjednikom FK Željezničar Samirom Cerićem shvatio sam da imao strast i viziju da pomogne svom klubu da postane globalni brend i da ga u potpunosti digitaliziraju za benefit miliona navijača širom svijeta. Istinski je vjernik snage i moći sportskih tehnoloških solucija da kreira nove vrijednosti i izvor prihoda za klub, njegove članove i međunarodne navijače kako bi se mogli bolje povezati s klubom. Jedva čekamo da prvo zajednički pokrenemo virtualne turneje i ugostimo publiku iz cijelog svijeta – a i čim moguće prije i stvarne doživljaje kako bismo prikazali historiju i tradiciju Kluba koji je bio jedan od veoma uspješnih klubova evropskog fudbala 70-ih i 80-ih, i klub koji je na međunarodnu scenu iznjedrio fudbalere poput Edina Džeke.
Cilj ovog partnerstva je educirati i privući globalne sportske putnike s jedinstvenom fudbalskom pričom, bogatom kulturom, historijom i tradicijom FK Željezničara, te nasljeđem velikana poput Ivice Osima i Edina Džeke, dvije žive legende povezane s najboljim rezultatima i uspjesima koje je Klub ostvario. Potaknut će strategiju internacionalizacije brenda Kluba kako bi stekao više navijača i članova širom svijeta, i svrstavo se u sportske lidere sa inovativnim pristupom i novoj globalnoj strategiji digitalizacije, nakon što je već implementirao trzisno vodeća sportsko-tehnološko rješenja kroz solucije Blocksporta i Seyua, koje su naši vjerni navijači u BiH kao i našoj bh. dijaspori već mogli da lično iskuse na Grbavici u mečevima protiv FK Borac, NK Široki Brijeg i FK Olimpik, gdje su se njihove selfie fotografije našle na stadionu Želje po prvi put.